משלוחי פרחים ע"י חנויות פרחים מקומיות - פרחים 2U
צור קשר משלוחי פרחים
כניסה למפרסמים סוגי פרחים English

למשלוחי פרחים ומתנות
חפש לפי עיר ישוב או שם חנות     
משלוחי פרחים בארץ » מבחר מאמרים בנושא
מבחר מאמרים בנושא פרחים
פרחים לראש השנה - עמק חפר
בליבו של עמק חפר השוכן בין נתניה לחדרה, עמק ירוק ופורח המלא בהדרים ופרחים נמצאת חנות הפרחים פרח בר מזה כ-15 שנים. החנות מספקת פרחים לכל תושבי העמק, תושבי נתניה וחדרה ואזור השרון.מינה, בעלת החנות עוסקת בתחום הפרחים (חקלאות, עיצוב ארועים ושזירת פרחים) כבר למעלה מארבעים שנה ובעלת ידע רב בתחום.
למאמר המלא › 
קטיף עצמי: הגיעה העונה לפעילות חווייתית בכל רחבי הארץ
יש כאלו שהולכים לשוק וחוטפים קופסת דובדבנים קטנטנה שהגיעה מהגולן או מהגליל העליון במשאית אל העיר הגדולה, הוצגה לראווה ונותרה עצובה עד שנחטפה אל הסל. יש כאלו שלא מחכים עד שאותו דובדבן אדמדם יסיים את כל השלבים המסובכים מקטיפתו ועד להגעתו אל השוק ומתמסרים לחוויה של קטיף עצמי, כזה שמאפשר לקטוף ולטעום אך גם להתנסות וללמוד על מלאכת החקלאות בפעילות חווייתית, גם לילדים וגם למבוגרים.
למאמר המלא › 
"כי האדם עץ השדה"
חשוב לו לאדם שיהיו לו שרשים איתנים, נטועים בקרקע המסורת התרבותית. אבל אם בכך הוא ממצה מהותו אזי הוא נותר קבוע ובעיקר תקוע. בחנות הפרחים פרחי דגניה תיפגשו אווירה משפחתית נעימה ומגוון זרים מוכנים בעיצובים יפים ומרהיבים. נשמח להכין עבורכם זר פרחים לבקשתכם או לשזור סידורי פרחים ששמם יצא למרחוק ובהם אנו משלבים אלמנטים מקוריים וייחודיים, בין היתר סידורי פרחים קלאסיים, מודרניים ואומנותיים.
למאמר המלא › 
שם הורד: הרבה יותר מזר ורדים
יש חנויות פרחים שבהן שזירת זרי פרחים היא לא פחות מאמנות. בתוך הסמטאות הקסומות של העיר צפת מסתתרת חנות כזו, שבראשה עומדת שוזרת פרחים מקצועית שהופכת כל זר וכל משלוח פרחים רענן לחגיגה מרגשת של צבעים וניחוחות. לא משנה אם מדובר בזר ורדים רומנטי, כיאה לשם החנות, שמוגש לאהובתך ביום הנישואין או בסידורי פרחים עסיסיים וריחניים לאירוע חגיגי, בשזירת זר כלה מרגש במיוחד או ברכישת עציץ יפיפה כמתנה לחג, ב"שם הורד" תמצא זרים וסידורי פרחים יפיפיים לכל אירוע ולכל הזדמנות.
למאמר המלא › 
פרחי ליאור: פרחים, מתנות וכל מה שמסביב
אין כמו לקבל זר פרחים מעוצב, שזור בריחות נפלאים וצבעים נהדרים, כזה שרואים מהרגע הראשון שהושקעו בו אכפתיות ואהבה. אלו הם זרי הפרחים שתמצאו בחנות "פרחי ליאור" שבנשר, מקום המפגש בין פרחים טריים שהופכים לזרים חגיגיים, מתנות מרגשות, עציצים ואביזרי דקורציה ומגוון רחב של מתנות משלימות שונות. כל אלו יגרמו לאהובים שלכם לא מעט שמחה.
למאמר המלא › 
ירח מלא ברחובות – האהבה פורחת לאור הירח
במסענו בעקבות האהבה הגענו עד רחובות. ברדיו נוגן השיר "דבר אלי בפרחים" בביצועה של עדנה גורן ופתאום הבנו עד כמה סמלי שדווקא ברחובות, בעברה מושבת פרדסים מלבלבת, המשגשגת כיום ופורחת בשלל פרחים, אפשר עדיין למצוא חנויות פרחים ייחודיות ומרגשות כמו חנות פרחים ירח מלא.
למאמר המלא › 
פרחים לט"ו באב
ט"ו באב, "יום האהבה העברי", הינו יום אשר במהלכו בנות ירושלים יצאו לחולל בכרמים כאשר הן לבושות בשמלות לבנות. על פי המסורת, מטרת הריקודים הייתה "למצוא חתן מוצלח מבית טוב". מאז ומעולם, ט"ו באב הינו יום בעל חשיבות עצומה מבחינה יהודית ורוחנית. יתרה מכך, הוא הושווה במידת חשיבותו אף ליום הכיפורים, יום שמשקלו הרוחני ידוע לכל. גם היום, ובדומה ל"אחיו" יום הכיפורים, ט"ו באב מצוין במלוא הדר. זהו יום אשר מהווה סמל לחגיגה של אהבה, נעורים, פריון, התחדשות ואביב. ואכן, זוגות רבים נהנים להנציח את אהבתם בפרחים ובמסעדות עם בוא ט"ו באב.
למאמר המלא › 
אמריליס- השיק הצרפתי בתל אביב
נדמה שהרומנטיקה כבר כמעט ופסה מהעולם. נדמה שלא ניתן למצוא עוד גבר המחזר בעדינות אחרי אישה. מביא לה הביתה זר פרחים בלב פועם מהתרגשות, קד קידה קלה ומנשק את כף ידה.
למאמר המלא › 
זרי פרחים כאמירה
פרחים הם בעיני השיא של המתנות. הכול מתחיל מהפשטות ויסלחו לי חובבי הגאדג'טים למיניהם. זרי פרחים הנשזרים ביד אוהבת וברוכת כישרון. שילוב של הפרחים שהוא, או היא, בעלי השמחה, אוהבים במיוחד, בצוותא עם גבעולים ירוקים רעננים ואביזרי עיצוב שהופכים כל זר פרחים לחגיגה של צבע, מעוף ודמיון.
למאמר המלא › 
סידורי פרחים לחתונה
שני פרחים שצמחו בערוגות שנות ונפשם נקשרה זו בזה וזה בזו. שני פרחים בשיא לבלובם, בשיא יופיים ופריחתם, נשזרים יחדיו אל חיים משותפים ומקימים בית בישראל.
למאמר המלא › 
סידורי פרחים עושים אירוע
לכל מקום שלא תסתכל, ישנם סידורי פרחים. הם ניצבים על שפת במות ולצידי פודיומים, מקשטים שולחנות ערוכים, חופות ושבילי צעידה, משרים הדרת כבוד פרחונית רעננה ומעניקים איזו אווירה חגיגית ומחבקת.
למאמר המלא › 
קישוטי רכב חתן כלה
לכל אחד ואחת מאיתנו יוצא כמעט באופן יום יומי לעצור ברמזור ליד רכב חתן כלה ולנפנף לזוג המאושר בתוספת ברכה לבבית. למרות שאיננו מוזמנים לחתונתם ולא פגשנו אותם מעולם, אנחנו מרגישים כמו בני משפחה ומשתתפים באמת בשמחתם.
למאמר המלא › 
סלסילת פירות
בשנים האחרונות, לצד זרי פרחים ואולי בזכות המודעות ההולכת וגוברת לבריאות ולשמירה על איכות חיים, קיבלו סלסילות פירות מקום של כעבוד בראש רשימת המתנות המומלצות והאהובות בישראל.
למאמר המלא › 
סידורי פרחים
ישראל היא מדינה שאוהבת פרחים ואוהבת להתקשט. יש משהו בפרחים שמעניק לכל אירוע נופך מיוחד במינו. מכובדות רשמית מחד ורעננות וזוהר מאידך.
למאמר המלא › 
זרי כלה
איפה הם כל הסרטים הדביקים והרומנטיים מתוצרת התעשייה ההוליוודית, שבהם הכלה משליכה לאחור את זר הכלה בתום מעמד הקידושין וחברה אחת, חייכנית וקצת נואשת, גוברת על כל החברות בניסיון לתפוס את הזר, סגולה לתפיסת חתן פוטנציאלי ולחתונה קרובה במהרה בימינו, אמן.
למאמר המלא › 
איך לבחור פרחים בחנויות פרחים
לבחור פרחים בחנות פרחים, זה כמו למצוא אהבה. אין חוקים או הוראות הפעלה מדויקות. יש דברים שצריך לתת עבורם דרור לעיניים שרואות, ללב שמרגיש, לידיים הכמהות לגעת וללטף.
למאמר המלא › 
פרחים לפסח
האביב כידוע הוא חג של פריחות ושולחן הסדר צחייב פרחים לפסח. אם אתם חוגגים אצלכם בבית ואם אתם מתארחים אצל הסבתא או הדודה, לא תעצרו ליד חנות פרחים או בדוכן פרחים בתחנת ההסעות שבצד הדרך ותביאו זר פרחים אביבי במתנה.
למאמר המלא › 
סלסלות לפסח
פסח כבר כמעט איתנו ושוב עולה השאלה הנצחית איזו מתנה להביא לחמות או לדודה. אתם למשל כבר יכולים לפתוח חנויות סרוויסים ומצעים מכל המתנות שקיבלתם בכל חג וחג, אז למה שתעשו את זה לאחרים
למאמר המלא › 
סידורי פרחים לפסח
סידורי פרחים לפסח. מה הם מזכירים לנו אם לא גב דווי מסחיבות ומזחילה על הרצפה בעקבות האבק והחמץ. רשימת קניות אינסופית לחג, תור אינסופי בקופה ושוב סחיבות.
למאמר המלא › 
פרחי סוניה בשדרות, שירת הפרחים של הדרום
בשדרות מדברים בפרחים ומעניקים מתנה מרגשת מכל הלב. פרחי סוניה בשדרות. האהבה פורחת בדרום בשלל פרחים.
למאמר המלא › 
שושנת העמקים. ה – נ.צ של עפולה
שושנת העמקים קוראים לנקודת הציון המפורסמת שכל עפולאי מכיר. חנות פרחים ותיקה ואהובה, שכבר שנים מזכה את תושבי העיר בברכתם של הפרחים הטריים והצבעוניים.
למאמר המלא › 
פרחים ליום האהבה
יום האהבה הוא גם חגן של חנויות פרחים באשר הן. חג היופי, הרעננות והתום. נתת פרחים, אמרת הכול מבלי צורך להשתמש במילים. "אני אוהב אותך" מעומק ליבו של מי שמילותיו אינן יוצאות החוצה בקלות.
למאמר המלא › 
אלון לוין. פרחים זה עניין של עיצוב
חנות פרחים אלון לוין ממוקמת בתל אביב ומוצגים בה שלל עיצובי פרחים חדשניים שנראים ומרגישים אחרת. עיצובים יפהפיים ומרגשים השייכים לא רק למגזיני העיצוב ולקטלוגים המרשימים ביותר.
למאמר המלא › 
פרחי גלדיוליס בכפר גנים
פרחי גלדיוליס היא חנות שהיא למעשה בית לפרחים ולאנשים. לרגשנים, לרומנטיקנים, לאוהבי העיצוב והיופי. בחנות פרחים פרחי גלדיוליס בוחרים אך ורק בפרחים טריים ורעננים המגיעים מדי יום ביומו מהטובים שבמגדלים ונהנים מחיי מדף ארוכים, מניחוח משגע ומיופי עוצר נשימה.
למאמר המלא › 
חנויות פרחים בגבעתיים
גבעתיים היא עיר שאוהבת אנשים ואוהבת פרחים והחנויות בעלות הרייטינג הגבוה ביותר בעיר הן חנויות פרחים בגבעתיים.
למאמר המלא › 
חנויות פרחים רמת גן
חנויות פרחים ברמת גן נותנים לעיר את מראיה המיוחד. איפה עוד תוכלו לראות בחור צבעים נכנס אל חנות פרחים ברמת גן ויוצא עם חמנייה ענקית עטופה בסרט.
למאמר המלא › 
חנויות פרחים בבת ים
הם חוגגים בתקשורת, חופי הים של תל אביב, הרצליה, נתניה, אשדוד ואשקלון. אבל הלו, גם לעיר בת ים יש חוף ים משגע, מן היפים ביותר שנתן לנו היושב ממעל.
למאמר המלא › 
פרחים זה עניין של עיצוב
פרחים תמיד שובים את הלב. יש בהם את הרעננות, את התום והטוהר, יש בהם את היופי והרגש והם תמיד שם כדי לשמח אותנו. אבל כשמדובר בעולם של זרי פרחים, צריך לא רק אהבה ורגש, אלא יד מקצועית רגישה, ורעיונות ומעוף.
למאמר המלא › 
על פרחים שמותר לקטוף
אנחנו הישראלים אוהבים פרחים. מעטרים איתם את קני תותחי הארטילריה והטנקים ושרים על "פרחים בקנה" ועל אהבות בשירים "תני לו פרח ודבר אלי בפרחים".
למאמר המלא › 
משלוחי פרחים פרח לב הזהב
תארו לעצמם דפיקה בדלת, אתם פותחים את הדלת ומאחוריה עומד שליח מחויך ובידיו זר פרחים ססגוני עטוף נייר צלופן. הניחוח משגע ואתם מחפשים את הפתק או הברכה הצמודים אל הזר על מנת לבדוק מי שלח לכם זר פרחים יפה שכזה.
למאמר המלא › 
חנויות פרחים כשמורות טבע אורבאניות
חנויות פרחים הם המקומות שאנחנו אוהבים לברוח אליהם ולא רק בדמיון. בכרך התל אביבי הסואן אתה נכנס אל מפתנה של חנות פרחים, רוכן על דליים שבהן פרחי שושן צחור ופרחי ציניה ומרגיש לרגע בשדרה פריזאית.
למאמר המלא › 
זר ברכות בחיפה. מלכת הפרחים
חנויות פרחים יש הרבה בחיפה, שמורות טבע באורבאניות ההולכת ומתפתחת בקצב מאסיבי. אבל יש חנות פרחים אחת בעיר שעולה על כולן. קוראים לה אזר ברכות והיא הממלכה הקסומה של לואיזה. המקום בו חוברים יחדיו רומנטיקה ודמיון, אהבה וחוכמה.
למאמר המלא › 
פרחי טוליפ בתל אביב הפרחים לברנז'ה
תל אביב היא עיר שרצה מאופנה לאופנה,מתבשמת בטרנדים ומצטלמת עם כוכבי ברנז'ה וריאליטי. ולמרות זאת, יש בה עוד הרבה רוגע ושפיות ונורמאליות. זו הסיבה שלא נדיר למצוא בה באמצע היום אנשים הנהנים מאספרסו קצר בבית קפה, קושרים את האופניים לעמוד, נכנסים לחנות פרחים בתל אביב ויוצאים ממנו כעבור מספר דקות עם זר פרחים ממבחר זרי פרחים המוצגים בחנות.
למאמר המלא › 
קוליברי בבני ברק. נשמה ופרחים
היא תציץ לכם בעיניים פעם אחת. זה כל מה שדרוש לה על מנת לקורא את צפונות לבכם ולעצב לכם במיוחד זר פרחים יפהפה או סידור פרחים ייחודי. היא זו לודמילה, בעלת חנות פרחים פרחי קוליברי שבבני ברק על גבול רמת גן, האחת שמשנה בכל יום את נופי הרגש ללקוחותיה ומעניקה צביון פרחוני וקסום לשפעת פרחים בחנות.
למאמר המלא › 
פרחי דניאל בכפר סבא
פרחים, אנחנו יודעים, זקוקים לאהבה ולטיפוח. זקוקים להשקיה, לליטוף, לטיפוח ולאוזן קשבת. כך גם אנשים. חנות פרחים פרחי דניאל בכפר סבא מטפחת גם פרחים וגם אנשים. מזה שנים שמשפחת לקוחות החנות מרגישה בבית.
למאמר המלא › 
פרח במדבר
חנות פרחים פרח במדבר באילת, ארץ השמש הנצחית מביאה לעיר התוססת את בשורת הרגש. מוכיחה שהרומנטיקה לא פסה מעולמנו ושעדיין ישנם אנשים שאוהבים פרחים, מאמינים בפרחים ומדברים בפרחים כדברי השיר.
למאמר המלא › 
חיננית בטבעון
מזה 25 שנים שחנות פרחים חיננית מבשמת את המרכז הקטן של טבעון, עיירה מקסימה, טובלת בחורש טבעי ירוק בין עמק יזרעאל לעמק זבולון ומפרץ חיפה. יש משהו קסום בלהיכנס לחנות פרחים כפרית מסוגה של חיננית בטבעון. במקום שבו כולם מכירים את כולם, לברכת הברוכים הבאים יש משמעות נוספת.
למאמר המלא › 
פרחי ספיר בבאר שבע
משהו טוב קורה בבאר שבע. האוניברסיטה משגשגת, בית החולים סורוקה מציע שירותי רפואה מתקדמים, התיאטרון חוגג בהצגות משובחות. צעירים רבים בונים את ביתם בעיר המתחדשת והתוססת והשדרות פורחות בשלל פרחים.
למאמר המלא › 
פרחי עפרה בבית שמש. הבית של הפרחים ושל האוהבים
לכל עיר ישנו לב פועם. המקום בו נרקמות אהבות וחברויות. המקום בו מוצמדת האצבע אל הדופק, מתעדכנת ומתרגשת. ליבה של העיר בית שמש נמצא בחנות פרחים קטנה. פרחי עפרה.
למאמר המלא › 
משלוחי פרחים בטו באב
טו באב זה חג של אהבה. ואת האהבה הזאת אנחנו מראים גם באמצעות משלוחי פרחים לאהובינו. בואו להפתיע את יקריכם גם השנה. באמצעות משלוחי פרחים בחג אהבה.
למאמר המלא › 
חנות פרחים בירושלים
חנות פרחים בירושלים בבעלות טל תמיד נותנת הרגשה טובה וחיוך להיכנס ולפנק בפרחים מיוחדים. בואו להנות ולהכיר את חנות פרחים בירושלים המציעה מגוון רחב של סידורי פרחים, זרי פרחים ועוד
למאמר המלא › 
שושנת העמקים בעפולה
עפולאים הם פטריוטים גדולים. זו עובדה ידועה. הם לא מחליפים את העיר הקטנה והמיוחדת שלהם באף עיר בעולם.
למאמר המלא › 
רות ופרח במעלות תרשיחא
רות ופרח חנות הפרחים מספר 1 במעלות מעניקה היצע רחב של זרי פרחים, סידורי פרחים, עציצים ועוד. חנות ייחודית עם חן וקסם.
למאמר המלא › 
לא רק הנמל מפריח את אשדוד
פרחי חן באשדוד, פרחים עם קסם וחן המבצעים משלוחים של סוגים מגוונים של זרים, עציצים ומתנות ליולדות. עם הטבה לגולשים של פרחים2u.
למאמר המלא › 
נוי ופרח בקריית מוצקין פרחים בשביל הנשמה
42 שנים לא הולכות ברגל, הן טסות. מאז 1970 מביאה חנות פרחים נוי ופרח בקריית מוצקין בשורת פרחים לעיר היפה והמטופחת
למאמר המלא › 
שילוב מתוק לשלב בחגיגה רגעים מתוקים
תחשבו רגע על שילובים מתוקים במיוחד. לורל והארדי השמן והרזה, סטארסקי והאצ' שוקולד מנטה מסטיק, טום וג'רי, הגששים שייקה, פולי וגברי.
למאמר המלא › 
פרי הדמיון רעיון מפרי הדמיון
רוצים להפתיע ולרגש ?, רוצים להיות מקוריים ?, רוצים שיהיה טעים ? הביאו למי שאתם הכי אוהבים את מתנת פרי הדמיון, מגשי וסלסילות פירות טריים, חתוכים ומעוצבים. מתנה שהיא גם יפה, גם בריאה, גם טעימה וגם מחממת את הלב
למאמר המלא › 
אלירן פרחים אמרת פרח, אמרת אהבה
לפעמים, כל מה שצריך זה להביא פרח. איזה פרח ? זו כבר בחירה שלך. חמנייה צהובה לשיר של יום חדש. ורד אדום לאהבה לוהטת. שלל פרחי שדה מבשרים רומנטיקה ובכחול ובסגול יש משהו ממצב הרוח הלילכי.
למאמר המלא › 
פרחי לכיש בירושלים ירושלים פורחת
אמרתם פרחי לכיש, אמרתם חנות הפרחים הגדולה ביותר בירושלים. פרחי לכיש מביאה חוויית פרחים בירושלים לכל בית בעיר ובסביבתה.
למאמר המלא › 
פרחי רון בחולון פרחים באהבה
כבר 20 שנה שצוות פרחי רון מביא אהבת פרחים לכל בית אב בעיר היפה והמטופחת. עשרים שנות מצוינות ומקצועיות בשירות, שבהן מציעה החנות לקהל לקוחותיה זרי פרחים מקסימים הנשזרים מפרחים טריים וססגוניים.
למאמר המלא › 
ירח מלא ברחובות רעיונות פורחים
בכל ערב כשהירח עולה על רחובות, מאירים ביחד איתו רעיונות עיצוב חדשים לשזירת פרחים, לחנות פרחים ירח מלא. יופיים של פרחים מסתבר, יכול להיות מועצם אם מוסיפים לו אלמנטים ייחודיים.
למאמר המלא › 
בשביל הפרחים שביל הפרחים של תל אביב
בשביל הפרחים. חנות פרחים זו שקנתה לעצמה במשך השנים שם של איכות, דמיון ויופי, נבחרה ע"י פורטל פרחים טו יו לבצע משלוחי פרחים בתל אביב.
למאמר המלא › 
תמר פרחים - כתמר יפרח
כבר משנת 1973 פרחים תמר מהווה מופת לחנויות פרחים באזור גוש דן וישראל כולה. השימוש הבלתי מתפשר בפרחים טריים ורעננים, העיצובים היפהפיים והבלתי שגרתיים, סמלה של החנות ומעל הכול השירות המקצועי והאדיב
למאמר המלא › 
פרחי אוריינטל יהוד פרחים מביאים אור
שש עשרה שנים ויותר שכשאומרים פרחים יהוד מתכוונים לחנות פרחים פרחי אוריינטל. ככה זה כשצוות שוזרים מקצועי ומנוסה ובעיקר בעל לב גדול, אחראי על שזירה אומנותית של זרי פרחים, סידורי פרחים, זרי כלה, זרים של פרחי משי, זרים מתוקים ועוד ועוד. כשעוברת הרגל את סף חנות פרחי אוריינטל באור יהודה, נדמה שנכנסים לקסם מיוחד במינו.
למאמר המלא › 
משלוחי פרחים בתל אביב
עיר שחוצים אותה בדקות ספורות על אופניים ממזרח למערב, עיר שכמעט כולם בה מכירים את כולם ואומרים שלום מאיר עיניים אחד לשני, כשנפגשים בגינת דובנוב, בדיזינגוף סנטר, בפארק הירקון, בגן מאיר ובהיכל התרבות.
למאמר המלא › 
שושנת העמקים בעפולה הלב הפורח של העמק
בעפולה אין אחד שלא מכיר את חנות פרחים שושנת העמקים.
למאמר המלא › 
חיננית בטבעון אוהבים פרחים אוהבים אנשים
אם תגיע בקרוב למרכזה הפסטוראלי של טבעון, עיירה יפהפייה השוכנת בלב חורש טבעי, בין עמק זבולון לעמק יזרעאל, בוודאי תמצא את דרכך אל סף חנות פרחים חיננית בטבעון. אנחנו נקבל אותך בחיוך, נציע כוס מים קרים וכיסא. ניחוחות הפרחים הרעננים המציצים אליך מכל רחבי החנות, יסייעו לך בוודאי להרגיש בבית.
למאמר המלא › 
פרחוני במודיעין כל השנה אביב
פרחים הם מתנה היוצאת מעומק הלב ונכנסת אל הלב. פרחים הם יופי, ותמימות וחום אנושי. פרחים הם כמו מילים ברגעים שבהם המילים קצת מיותרות. פרחים הם לב פועם וידיים המלטפות ברגש.
למאמר המלא › 
פרחי גן עדן ברמת גן שיאים של פריחה
בליבה של העיר רמת גן, לא הרחק מהמקום בו שכן מפעל השוקולד המיתולוגי, חיה, נושמת ופורחת בשלל פרחים, חנות הפרחים הידועה פרחי גן עדן, הידועה בעיצובי פרחים ברמה בינלאומית. מאז היווסדה מהווה חנות פרחי גן עדן אבן שואבת לאוהבי פרחים ולחובבי עיצוב.
למאמר המלא › 
משלוחי פרחים לשבועות
כשהיינו ילדים, בגן ובבית הספר, שבועות היה החג החגיגי ביותר. כולנו צעדנו לבושי לבן עם כתר וטנא מקושטים בשלל פרחים. יש בשבועות רעננות כזו של פריחה והתחדשות, שהמתנה המתבקשת ביותר בחג המופלא הזה היא זר פרחים.
למאמר המלא › 
פרחי בלנקה נתניה. חותמת איכות בלנקה
העיר נתניה אשר לחוף הים התיכון, עוברת בשנים האחרונות פריחה גדולה ומשמעותית. רחובות העיר שתולים פרחים בשלל צבעים, המשרים עליה אווירה חגיגית בימי חול ובימי מועד. אחד מהפנינים הגדולות של העיר, היא חנות פרחים פרחי בלנקה נתניה, שבה פרח הוא לא רק חומר גלם.
למאמר המלא › 
פרחי רוזמרין בנס ציונה. פרחים בניחוח רוזמרין
נס ציונה, פינת חמד בשפלה, היא מקום מלא קסם. הזוגות הצעירים שמוצאים בה נווה נעים וחמים, הגינות הציבוריות הפורחות בשלל פרחים נס ציונה
למאמר המלא › 
מנטור בתל אביב. המנטור של מעצבי הפרחים
בכל בוקר מגיעים אל חנות פרחים מנטור תל אביב משלוחי פרחים טריים ורעננים, המתקבלים ביד אוהבת ומעריכה ונשזרים בהרבה כישרון.
למאמר המלא › 
פרחי ביוטיפול ברעננה
להתעורר בכיף לניחוחות פרחים רעננה. בוקר שמתחיל בחנות פרחים פרחי ביוטיפול ברעננה, חייב להיות מקסים. ככה זה. קודם כול החיוך של הצוות הרגיש והמקצועי, אחד אחד פרח. הם מכירים כל לקוח באופן אישי ויודעים בדיוק אילו סוגי פרחים הוא אוהב. חנות פרחי ביוטיפול מבצעת משלוחי פרחים ברעננה ומתמחה בעיצוב זרי פרחים, סידורי פרחים ובוקטים בעיצובים מרהיבים, פרחי משי, סידורי פרחים מיובשים, זרי כלה ומתנות לכל אירוח.
למאמר המלא › 
פרחי בלנקה בהרצליה יופי של איכות
כשאני שומע את עדנה גורן עם הקול הנפלא הזה שלה והמנעד שלא מסתיים, שרה את "דבר אלי בפרחים", הדמיון לוקח אותי אל שדות פרחים בשיא פריחתם. אל זוג אוהבים הפוסעים יחפים בשדות. הוא קוטף לה פרח ושוזר אותו בשערה, היא עוצרת להריח פרח בר, מרחפת באצבע על עלי הכותרת.
למאמר המלא › 
בר פרחים וכלים באשקלון- רעיונות שזורים
ישנם פרחים שנועדו להיות שזורים יחדיו. ישנם רעיונות שנועדו להישזר באגודה אחת. יש מילים שאינן צריכות מיתרי קול, אלא מבט עיניים והולם לב. בר פרחים וכלים באשקלון, היא חנות פרחים בעלת תפיסה ייחודית בעיצוב, בשזירה, בשירות.
למאמר המלא › 
גרעיני פרחים ועיצובים - משלוחי פרחים חיפה
בליבה הפועם והירוק של העיר חיפה, כמו פרח קסום בערוגה פורחת, בולטת חנות פרחים גרעיני עיצובים, המתמחית בעיצוב ובשזירה מיוחדת במינה של זרי פרחים מרהיבי עין ומשובבי לב.
למאמר המלא › 

 

משלוחי פרחים תל אביב
משלוחי פרחים באזור המרכז
פרחים ירושלים -משלוחי פרחים ירושלים
משלוחי פרחים צפון
פרחים חיפה - משלוחי פרחים חיפה
משלוחי פרחים קריות
משלוחי פרחים השרון
אזור בית שמש ומטה יהודה
משלוחי פרחים באריאל והשומרון
משלוחי פרחים באזור השפלה
משלוחי פרחים מודיעין
משלוחי פרחים באזור הדרום
משלוחי פרחים רמת הגולן
סלסלות ומגשי פירות ברחבי הארץ
משלוחי פרחים לחו"ל
משלוחי פרחים לבתי חולים בישראל
משלוחי פרחים עמק הירדן
 
 זרי פרחים
 זרי ורדים
 סידורי פרחים
 זר מתוק
 עציצים
 מתנות והפתעות
 סלסלות ומגשי פירות
 זרי כלה
 מיוחד ליולדת
 בלונים
 פרחים מלאכותיים
 עיצוב אירועים
 לאקי במבוק
 משלוחי פירות באילת
 בלונים
 זרים לראש
 
  רשימת ערים בהן תמצאו חנויות פרחים מומלצות המבצעות משלוחי פרחים. לקטלוג הזרים ופרטי החנות, לחצו על העיר המבוקשת:

ראשון לציון אשדודטבעוןרמת גןאשקלוןחולוןזר פירות
באר שבעחיפהכרמיאלנתניהעכוהרצליהרחובות
נתניהמודיעיןעפולהפתח תקוהנהריהצפתלוד
כפר סבאתל אביבקריותראשון לציוןסביוןאילתשדרות
רעננהגבעתיים ירושליםיהודבת יםמעלותSending Flowers 
טבריה--- --- --- --- --- ---